Перейти до вмісту
Home » 5 сервісів автоматизації маркетингу не за всі гроші світу

5 сервісів автоматизації маркетингу не за всі гроші світу

Існує багато різних інструментів автоматизації маркетингу для різних потреб, і багато маркетологів роблять помилку, просто вибираючи перший інструмент, який їм трапляється, замість того, щоб підібрати потрібне програмне забезпечення для свого конкретного випадку використання та потреб. Знову ж таки, існує так багато платформ автоматизації, що важко визначитися. А, як відомо: поспішиш, людей насмішиш чи просто витратиш гроші на функції які тобі можливо і не потрібні для побудови твоєї маркетингової кампанії.

Щоб допомогти тобі уникнути цієї поширеної пастки, у цій статті описано 5 рентабельних рішень автоматизації маркетингу, які можна використовувати для розвитку твого бізнесу, включаючи категорію, сферу використання та ціни для кожного.

Просто список для нетерплячих.

  1. SendPulse 
  2. Moosend
  3. Aritic
  4. Hubspot
  5. Buffer

5 доступних інструментів автоматизації маркетингу для малого бізнесу

Подібно до того, як у маркетингу є багато різних каналів, існують платформи автоматизації, які можуть оптимізувати процеси в різних сферах: маркетинг у соціальних мережах, маркетинг вебінарів, маркетинг електронною поштою, керування потенційними клієнтами тощо. Пропоную зануритися в це питання та подивитися, чи є якісь платформи, які відповідають цілям і стратегіям твого бізнесу.

1. SendPulse

SendPulse

Категорія: автоматизація мультиканального маркетингу

SendPulse — це платформа автоматизації маркетингу та продажів. Платформа допоможе задіяти найпопулярніші маркетингові канали в Україні та за її межами. 

Email, SMS та чат-боти для найпоширеніших месенджерів: Instagram, Facebook, WhatsApp, а також Telegram.

З чим може допомогти SendPulse?

  • Створюй лендінги для своїх товарів чи послуг та нарощуй клієнтську базу.
  • Автоматизуй продажі у вбудованій CRM. 
  • Надсилай трансакційні електронні листи та SMS (підтвердження замовлення, реєстрації чи оплати).
  • Налаштуй діалоги з клієнтами за різними сценаріями через Instagram, WhatsApp чи Telegram.

Ціни: від 6,40 доларів США на місяць. Також є безкоштовний тариф на будь-який сервіс SendPulse. Цей тариф буде обмежений функціонально, але він дасть змогу зробити тест драйв сервісу не вкладаючи якихось коштів

2. Moosend

moosend

Категорія: Комплексна автоматизація маркетингу

Moosend — це універсальна маркетингова платформа, створена для сприяння розвитку бізнесу. Окрім автоматизації email маркетингу, він також має такі функції, як відстеження веб-сайтів і користувачів, аналітика даних, розширені звіти, сегментація списків і A/B-тестування.

З чим допоможе Moosend?

  • Використовуй дані для цілодобового розширення списку розсилки.
  • Повертайте клієнтів після залишення кошика за допомогою розширеної сегментації списку.
  • Отримайте миттєву аналітику в реальному часі, щоб краще інформувати свої маркетингові стратегії.

Ціни: починаються від $9 за місяць користування платформою.

Moosend можна також спробувати безкоштовно, але тільки перших 30 днів з моменту реєстрації.

3. Aritic

aritic

Категорія: Комплексна автоматизація маркетингу

Aritic — це багатонапрямний інструмент для маркетингу, продажів, обслуговування та продуктивності, який допоможе вам налагодити глибші відносини з клієнтами.

З чим допоможе Aritic?

  • Співпрацюй та координуй різні команди в різних відділах за допомогою однієї центральної платформи бази даних.
  • Автоматизуй  більшу частину екосистеми вашого бізнесу, зокрема потенційних клієнтів, робочі процеси та електронні листи.
  • Створюй цілісну взаємодію з клієнтами за допомогою потужного програмного забезпечення для підтримки хороших відносин з клієнтами

Ціни: від $19 в місяць при умові що клієнтська база не більше 1000.

4. Hubspot

hubspot

Категорія: Комплексна автоматизація маркетингу

HubSpot розроблений, щоб допомогти підприємствам розвиватися без компромісів. Це CRM-платформа з усіма інструментами та інтеграціями, необхідними для маркетингу, продажів, обслуговування клієнтів тощо.

З чим може допомогти Hubspot?

  • Автоматизуй більше своїх завдань з email маркетингу.
  • Масштабуй свою маркетингову кампанію економічно ефективним способом.
  • Експериментуй з додатковими каналами такими як чатботи чи live-чати.
  • Створюй лендінги та форми підписки для генерації лідів. 

Hunspot має чи не найбільший перелік різних інструментів для маркетингу що є безперечним плюсом для корпорацій з великими клієнтськими базами.

Ціни: від $45 за місяць користування. Також є великий перелік безкоштовних інструментів.

5. Buffer

buffer

Категорія: Автоматизація маркетингу в соціальних мережах

Buffer пропонує повний набір простих інструментів для створення бренду, щоб ви могли розповісти свою історію та створити автентичні відносини зі своєю аудиторією на різних платформах соціальних мереж. Збільшуй залучення клієнтів, запланувавши публікацію вмісту в потрібний час доби.

З чим допоможе Buffer?

  • Автоматизуй публікацію контенту, моніторинг і аналітику в соціальних мережах.
  • Використовуй аналітику, щоб розширити свою аудиторію в соціальних мережах.
  • Координуй команди, які працюють над різними завданнями, такими як підтримка клієнтів, платна реклама тощо.

Якщо ти використовуєш цей інструмент у поєднанні з інструментами для підвищення ефективності, як-от ті, які зосереджені на автоматизації повідомлень Linkedin чи маркетингу в Instagram, ти дуже скоро зможеш побачити приріст аудиторії в соціальних мережах.

Ціни: $5 за місяць користування. Є і безкоштовний тариф з обмеженим функціоналом.

Заощаджуйте час і гроші за допомогою цих інструментів автоматизації маркетингу

Звичайно, незважаючи на те, що ці інструменти автоматизації можуть полегшити життя маркетологів, багато компаній опиняються в такому становищі, коли вони використовують більше ніж один, і тому лише втрачають час на роз’єднані зусилля. Саме з цієї причини більшість платформ, згаданих у цій публікації, є універсальними.

Однак, якщо ти новачок у бізнесі, ти можеш не знати, які можливості  потрібні саме тобі, і, коли бізнес росте, залучення додаткових платформ важко уникнути.

Як ми бачили, автоматизація маркетингу охоплює широкий спектр сфер, зокрема:

  •  маркетинг в соціальних мережах
  • email маркетинг 
  • CRM маркетинг – управління відносин з клієнтами
  • Створення лендінгів
  • Проведення вебінарів
  • Створення навчальних онлайн курсів
  • … і набагато більше.

Хитрість полягає в тому, щоб знати, коли твій бізнес готовий до автоматизації маркетингу, і розуміти сценарій використання та потреби саме твого бізнесу. Таким чином ти зможеш вибрати інструменти, перелічені вище, або інші корисні інструменти, які ти знайдеш, щоб  просувати свій бізнес і йти до успіху.

2 коментарі до “5 сервісів автоматизації маркетингу не за всі гроші світу”

  1. Я б не сказав що aritic чи hubspot це доступні інструменти. Для малого бізнесу безкоштовно тарифу від sendpulse буде достатньо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *