
Думаю вже ні для кого не секрет яку силу має Instagram. Від скарг клієнтів, до продукту, який стає вірусним, платформа пропонує багато функцій для малого бізнесу, вирівнюючи шанси в змаганнях за клієнта між малим і великим бізнесом. Але оскільки він існує вже деякий час, тобі доступна маса інформації про те, як бренди можуть його використовувати. У цій невеличкій статті ми розбираємо, як використовувати Instagram для твого малого бізнесу — від використання переваг функцій платформи до конкретних ідей щодо того, як виділитися серед конкурентів.
Чому все ж таки варто використовувати Instagram в просуванні свого малого бізнесу?
Якщо твоя маркетингова кампанія в Інстаграм хоч трохи спланована, платформа пропонує широкий набір переваг для малого бізнесу. Якщо ти використовуєш Instagram як маркетинговий канал, тобі потрібна стратегія маркетингу в Instagram, навіть якщо обліковим записом керуєш тільки ти. Згідно з власним дослідженням Instagram, 81% користувачів сказали, що Instagram допомагає їм відкривати для себе продукти та послуги. Ти ж не хочеш втрачати цілу групу клієнтів лише тому, що твій бізнес не представлений на цій платформі? Нижче можна знайти декілька порад/ідей з яких можна почати твій Instagram маркетинг.
Підготуй свій бізнес профіль в Instagram
Ти можеш сказати що це і гусаку зрозуміло, але це необхідне нагадування. Налаштувавши бізнес-акаунт, переглянь свій профіль Instagram. Нові функції та налаштування постійно змінюються, іноді без попередження. Не завадить перевірити, чи доступні тобі нові функції. Інші стандартні основні пункти бізнес-профілю, які слід розглянути, включають оновлення бізнес-категорій, години роботи, місце, спосіб зв’язку та прив’язка будь-яких послуг або каталогів продуктів. Поки ти тут, перевір та переконайся, що елементи твого профілю, як-от біографія та зображення профілю, відповідають бренду в соціальних мережах.
Налаштуй посилання в bio свого профілю
SMM менеджери знають, як повною мірою скористатися перевагами єдиного поля посилання, яке пропонує Instagram. Link in bio – «посилання в біографії» використовують, щоб створити цільову сторінку в поєднанні контенту та постійних посилань на твої найважливіші сторінки продуктів і послуг чи сторінки в інших соцмережах.

Якщо твій бренд має кілька посилань, які ти хочеш надати клієнтам, маєш кілька пропозицій або все вищезазначене, тоді є рішення — мультипосилання. Є кілька інструментів, які дозволяють створити цільову сторінку (лендінг) з посиланням на неї з шапки твого профілю в Інстаграм. Прикладом може бути — Мультипосилання від SendPulse чи SproutSocial. Використання цього застосунку полегшує процес налаштування, створивши цільову сторінку (лендінг), яка буде містити посилання, які можна натиснути, щоб спрямувати трафік на твій найважливіший контент, продукт чи сервіс.
Додай геотег до своїх публікацій
Коли ти робиш пост з фізичного місцезнаходження твого малого бізнесу (кафе, майстерня, перукарня), додай до публікації назву локації. Якщо ти не робив цього під час публікації раніше, ти можеш перейти до попередніх публікацій і відредагувати їх.

Що робить геотегування? Instagram збирає всі публікації, позначені тегами в цьому місці, сортуючи їх на найпопулярніші та останні. Фотографії твого бренду живуть серед фотографій клієнтів. Це, в свою чергу, сприяє підвищенню впізнаваності бренду та допомагає клієнтам дізнатися про твій бізнес. Ти не знаєш, що замовити в ресторані? Просто переглянь останні фотографії та подивись, що рекомендують люди.
Використовуй хайлайти — “альбом сторіз”, щоб розповісти про свій бізнес
Функція Instagram Stories Highlights дає вам можливість розповісти ще більше про свій бізнес. Альбом історій подовжує життя твоїх сторіз, показуючи їх у твоєму профілі після того, як вони зазвичай зникають, і можуть допомогти тобі зібрати ці історії в просте джерело вічнозеленого контенту. Оскільки вони відображаються над сіткою, почни з основ, як-от:
- Про бренд: лише кілька публікацій про цінності твого бізнесу, години роботи та бренд
- Розташування: якщо у тебе кілька місць, розкажи про кожне з них і поділись фотографіями чи відео з кожного з них
- Відгуки або публікації клієнтів: роби перепости з публікацій у стрічці клієнтів або створи скріншоти, які висвітлює відгуки з інших місць
- Поширені запитання: ділись інформацією, яку клієнти часто запитують. Це також економить твій час, коли ти відповідаєш клієнтам, оскільки потім ти можеш перенаправити їх до цієї історії (хайлайту).
- Характеристики продукту/послуги. Зроби загальний огляд товару чи послуги. Деякі речі ти просто не можете вмістити в одну публікацію. Тут ви можете заглибитися в деталі і зробити огляд на кожен окремий продукт.

Прив’яжи чат-бота до свого акаунту в Instagram
Використовуючи Instagram чат-бот, ти зможеш економити як свій час, так і час своїх клієнтів. Чатбот зможе відповісти на часті питання, надати інформацію про ціну товару чи послуги, деталі оплати й доставки, чи навіть відреагувати на сторіз твоїх підписників в яких вони тегнули твій бренд.

Створюючи свого чатбота, спробуй надати йому особистість і характер, це буде мотивувати клієнтів використовувати чатбот, тим самим покращить залученість твоїх підписників з брендом.
Запровадь акції “тільки для підписників”
Усі люблять гарний розпродаж. А як щодо ексклюзивного розпродажу? Це використання маркетингової тактики FOMO та терміновості. Якщо ви проводите рекламну акцію лише для підписників протягом обмеженого часу, це дає вашим підписникам ще одну причину залишатися підписником.

Використовуй наклейку зі зворотнім відліком у своїх сторіз, якщо хочеш підняти ажіотаж або зробити швидкий розпродаж.
Організуй роздачу подарунків
Один із найкращих способів органічно прокачати свій акаунт в Instagram — це розіграш. Це якраз те, що людям подобається більше, ніж хороший розпродаж, — речі на халяву. Залежно від того, як ти організуєш роздачу подарунків, це може посприяти додатковому залученню до публікації. Крім то щоб попросити людей підписатися на твій обліковий запис, додай додаткові вимоги, як-от коментар до публікації або надсилання її другові.

Конкурси в Instagram — це просто знахідка для малого бізнесу. Ти також можеш об’єднатися з іншими бізнесами, які мають подібну аудиторію, щоб підвищити впізнаваність свого бренду. Звичайно, ти не повинен покладатися на цю стратегію як на єдину стратегію в соціальних мережах. Запропонуй своїм новим підписникам більше причин залишатися, окрім роздачі подарунків.
Це тільки вершина айсбергу
Цей короткий список є чудовим місцем для початку маркетингової тактики Instagram, яку малий бізнес може використовувати для покращення своєї присутності в Інтернеті. Існує також велика кількість платформ автоматизації маркетингу з інструментами які полегшать роботи з Інстаграм. Не бійся експериментувати над власною маркетинговою стратегією в Instagram використовуючи Stories Highlights (хайлайти сторіз) чи регулярне використання Instagram Live чи того ж чат-бота, це допоможе тобі налагодити зв’язок зі своїми клієнтами.
Дуже змістовна підбірка. Я тільки починаю власний бізнес, тож матиму на увазі ці поради. Дякую.
дякую. заходьте ще, скоро буде стаття про чатботи для різних месенджерів.
Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be
on the net the simplest thing to be aware of. I say to you, I
definitely get irked while people think about worries that they plainly do not know
about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out
the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
Will probably be back to get more. Thanks